STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Värst och bäst

Bra grejer
  • Hästarna är inte lika smutsiga :)
  • Man kan ha awsome kul i snön
  • Om det är djup snö så är det super träning för dom att rida i den . Den är djup och jobbig , ni vet väl hur det är att gå i djup sand?
  • Energi skotten som ofta kommer när det fryser till och blir kallt.
Dåliga grejer
  • Kallt, hårt och halt att rida om man inte som jag har ridhus.
  • Fungerar inte att rida i skogen om man inte vill leka bambi på hal is.
  • Snö styltor! Om man inte har snö sulor vill säga ...
  • Energi skotten .... Haha för alla är inte energi skott bra grejer.
Kommentarer
Postat av: Monika

Sv; va? :p

2012-01-24 @ 08:06:44
URL: http://ttomtenissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!