STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

2

Åhhh ! Allt är så himla jobbigt just nu . Det är nämligen så här att det är en häst i stallet som ska avlivas nu i veckan eller nästa , och det vara den hästen som min polle Tamira gick tillsammans med. Jag bestämde mig för att jag inte ville att det skulle komma som en chock för henne att helt plötsligt så skulle hennes bästa kompis vara borta så därför släppte jag in henne i sommar hagen med de andra stona . Och jag erkänner : Jag var göör rädd för att den elaka hästen i den flocken skulle gå på henne och skada henne som förra året . Var väldigt spänd när den hästen gick fram och skulle hälsa på Tamira  men ingenting hände och när jag tog in henne (Dock med protester , för hon ville minsann inte följa med in ;)) så var hon helt utan nya skador . Hon trivs väldigt bra i den nya flocken och hon har även fått en ny ''ung och dum'' efter hängare som  tycker det är roligt att vara med den äldsta hästen i flocken . I vanliga fall brukar Tamira vara den som går undan från flocken men hon verkar trivas rätt bra och det är jag väldigt glad för . Och är välidgt glad också så länge som hon inte får några skador ...  
 
                Eftersom att blogg.se krånglar så får jag ta och presentera en felvänd bild
på mig och vår ena valp JOKER (finns till salu ) 
 
Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Haha, nej. Inte att han böjer på halsen. Jag menar vikten och kroppen. Han var oerhört överviktig på första bilden.

2012-07-03 @ 17:31:45
URL: http://mooollys.se
Postat av: Anonym

hehe de lungt :D/ Rebecka

2012-07-03 @ 20:53:13
URL: http://rcns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!