STATUS: NY DESIGN! SKRIV DIN ÅSIKT!

Inte min dag...

Inte min dag varken idag eller igår. Hela dagen igår kändes som om den gick åt helvete. och sedan kunde jag bara sova knappt tre timmar i natt . Vilket betyder att jag är jätte trött.  Så idag kommer jag nog vara på trött och surig på mig själv... Men jag lovar mig själv här och nu att jag fan ska ta och skärpa mig. Idag hade jag tänkt att jag skulle hoppa Grace ,rida lite vanligt och lugnt på Tamira och träna min åring Caprica , om jag orkar vill säga. Så lite som jag sovit så...
 
 
                                              Thumb down for yesterday and for today so far...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
ENESSA

Hej alla underbara Bloggläsare ! Här får du läsa om mig, mina starka åsikter , mina hästar och min utveckling. Enjoy!